mdwayne Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Does anyone know what color is painted on the underside of the 2009 body (frame rails, floor pans) looks greenish. It probably is the same for all mustangs. I have some spots on my KR that I would like to touch up. Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
fcettner Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 I had mine under-coated so not sure of color. I would think maybe some members might be able to assist. Happy Motoring :happy feet: Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiaCobra Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Mine is greenish also Link to comment Share on other sites More sharing options...
shel-b001 Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 I had mine under-coated so not sure of color. I would think maybe some members might be able to assist. Happy Motoring What would make you undercoat it???????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stwsam Posted November 9, 2010 Report Share Posted November 9, 2010 Ford does prime its shell in a flat green/greyish primer. I have seen this on factory fresh shells and on my car as it was being repaired from one of my off road adventures. I really do not need undercoating as much as i need a skid plate, but, non of the 4x4 stockists seem to have one fitting an 09 KR Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdwayne Posted November 9, 2010 Author Report Share Posted November 9, 2010 This definitely is not primer as it has a gloss so I am sure it is basecoat clearcoat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.